duminică, 9 februarie 2014

ANTENA 3 – CLOACA MAXIMA!

Uite, Mihai Gâdea, pentru că ameninţi, ceea ce altora le ceri să nu facă, eu mă ofer să fiu primul pe care să-l dai tu în judecată. Voi fi sincer şi voi recunoaşte că nu o dată am considerat postul Antena 3 ca fiind Cloaca Maxima presei româneşti (asta dacă am îngăduinţa să consider că ceea ce faceţi voi acolo este presă). Nu mă ascund. Datele mele sunt cele reale. Mă poţi găsi cu uşurinţă. Nu mă interesează Traian Băsescu. Este posibil ca cele spuse de voi să fie reale. Va plăti pentru asta. Pe mine mă interesează linşajul mediatic la care au fost supuşi colegi de breaslă (cei şapte jurnalişti) în emisiunea pe care, aşa agramat cum eşti, ai comis-o la postul pe care-l conduci. Am fost stupefiat urmărind acea emisiune incalificabilă într-un registru laudativ! Ceea ce faceţi voi seară de seară este EXACT ceea ce cereţi să nu vi se facă! Jigniri, ameninţări, dispreţ, ură, manipulare. Şi acum despre publicul vostru pe care voi înşivă vi-l jigniţi şi-l consideraţi “spălat pe creier”. Cum altfel dacă în ştirile informative pe care le produceţi simţi nevoia manipulativă să le ilustraţi grafic cu tot felul de ilustraţii care-ţi produc greaţă. Cu muzică adecvată manipulării subliminale. Cu poze şi filmuleţe regizate care pun persoana incriminată în posturi total dezavantajoase şi cu alte tehnici de care mi-e silă şi să le pomenesc şi să mi le mai amintesc. Adică publicul tău nu este capabil să înţeleagă mesajul decât dacă-l ilustrezi cu astfel de imagini… Ce să spun?! Deontologie curată.
Desigur că am multe de spus, dar mă opresc aici, pentru că timpul meu este mult mai preţios decât să-ţi acord ţie atenţia pe care nu o meriţi.
Ştii care este diferenţa dintre elită şi plebe? Elita nu poate fi manipulată, în schimb plebea da. Se poate manipula agresiv şi, la rigoare, se poate instiga la revoltă populară. Asta încerci tu să faci. Şi echipa ta…
Scrieţi pe burtieră că Traian Băsescu “jigneşte Antena 3″. Dumnezeule mare, dar voi?, voi cum mai jigniţi. Nu înţeleg cum de CNA nu se sesizează. Vorbiţi despre averea lui Băsescu (câteva milioane, se pare). Dar averea lui Voiculescu (de peste un miliard de euro!)? Când veţi diseca, tot cu atâta patos, enorma avere a lui Voiculescu, veţi fi credibili! Până atunci doar publicul vostru vă va crede. Nu uita însă că ţara asta are peste 20 de milioane de oameni. Şi că celebra, pardon, am vrut să spun celebrele voastre petiţii numără câteva sute de mii. Te întrebi şi întrebi şmechereşte publicul spălat pe creier şi manipulativ ce să faci cu petiţia? Răspunsul e simplu: chemaţi-i pe cei de la Cartea Recordurilor şi înregistreaz-o! Te-am jignit? Aş face-o cu drag. Şi pe Mircea Badea. Păcat că eu nu ştiu să înjur aşa cum o faceţi voi. Aştept, deci, să fiu dat în judecată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu